För några dagar sedan skrev jag hur Emily blev fälld av en vägkon, något som resulterade i en one-Of-a-kind varning av hennes far (p.s se upp för vägkoner)- Vilket i sin tur resulterade i en skrattattack från mig. Nu är saken den jag blev tillsagd att jag kanske borde informera er, kära läsare, om att jag själv gick rakt in i en pelare på tunnelbanan för ett par dagar sedan. Vilket gav upphov till lite skratt och fingerpekande från Emily. 
Japp, vi är på samma nivå jag och den tjejen. 

Just nu sitter jag på Starbucks i väntan på att nya favoritställe Mon petit cafe ska öppna. Med resten av tjejligan fortfarande någonstans i drömmarnas värld, är planen att njuta av min favoritstad solo innan jag ansluter mig till gänget. Frukost på franska bistrot följt av en sista tur förbi Times Square. 

New York har verkligen överträffat alla mina och våra förväntningar. Och åh, så kul vi har haft det! Eftersom jag själv är något nyvaken och smuttar på dagens första espresso, så ber jag om ursäkt för det möjligtvis fantasilösa inlägget. 
Tja, nu ska jag tillbaka till verkligheten och till New York! 

Ciao! 

Kommentera

Publiceras ej